Si ya eres usuario, accede...

Recordarme

¿No recuerdas tu contraseña?
Accede con redes sociales...
Si todavía no eres usuario, regístrate...

¡Regístrate ahora! para recibir los titulares del día en tu e-mail.

¡Regístrate ahora! para poder comentar noticias, participar en sorteos y concursos.

Menú Accede

el molín del tiempu

La velocidá del molín

roberto gonzález-quevedo
08/01/2017

 

Anque la velocidá cona que muel el molín depende de la fuerza del augua, tamién hai mecanismos que regulan esa rapidez. El tiempu pásanos cada día con más apriesa: ¿seremos quien a faelu frenar? Según pasa la edá va tamién corriendo más el tiempu. Sicasí, esta nueva cultura que manda no planeta va l.levándonos por una corriente cada día más acelerada no ríu de la vida. ¿Será quien la alcordanza a valinos pa remansar esti correr del nuesu tiempu vital?

Yá pasóu la Navidá, esi trozu emblemáticu del tiempu que tolos anos nos fai recordar la órbita imparable del cursu de la nuesa vida. Yá pasóu, yá yía alcordanza namás.

Son muitos los recuerdos d’esos día especiales, pero a mi güei viénenme a la tiesta aquel.los vezos humildes, inxenuos, ya agora un poucu rancios, de las inocentadas, cuando se celebraba la broma ya la burl.la del orde institucionalizáu: el 28 del mes cabeiru del anu festexábase l’engañu a los crédulos ya infelices.

Las inocentadas yeran l’al.legría de la xente probe. Esta sociedá d’agora, más rica ya consumista, yá nun s’alcuerda de los monigotes de papel no l.lombu, nin d’aquel.las monedas de 50 céntimos con un furaquín no mediu. Con un filu o tanza podía engañase al que s’agachaba creyendo qu’alcontrara una moneda de la suerte. Al.legría fácil de l.lograr, qu’agora paeznos más auténtica. Yía’l mecanismu de l’alcordanza, valoratible pa tantas cousas. Un intentu de frenar el tiempu. ¿L.lograrálu? Yera namás un intentu.

 

Escribe tu comentario

Para escribir un comentario necesitas estar registrado.
Accede con tu cuenta o regístrate.

Recordarme

Si no tienes cuenta de Usuario registrado puedes registrarte como Usuario de Diario de León

Si no recuerdas o has perdido tu contraseña pulsa aquí para solicitarla

 
Última hora
Y además...


Club de prensa

Diario de León
© Copyright EL DIARIO DE LEON S.A.
Carretera León-Astorga, Km. 4,5 24010. Trobajo del Camino (León) España
Contacte con nosotros: diariodeleon@diariodeleon.es

DIARIO DE LEÓN ,S.A. se reserva todos los derechos como autor colectivo de este periódico y, al amparo del art. 32.1 de la Ley de Propiedad Intelectual, expresamente se opone a la consideración como citas de las reproducciones periódicas efectuadas en forma de reseñas o revista de prensa. Sin la previa autorización por escrito de la sociedad editora, esta publicación no puede ser, ni en todo ni en parte, reproducida, distribuida,comunicada públicamente, registrada o transmitida por un sistema de recuperación de información, ni tratada o explotada por ningún medio o sistema, sea mecánico, fotoquímico, electrónico, magnético, electro óptico, de fotocopia o cualquier otro en general.

Enlaces Recomendados: Vuelos | Cursos y masters | Juegos | Comienza a ahorrarte hasta un 65% en tu seguro con Regal

Edigrup Media: Diario de León | Diario de Valladolid | El Correo de Burgos | Heraldo-Diario de Soria

Diario de León